tirsdag den 22. marts 2011

Hvad kasserne gemte - Del 2

Så nåede jeg igennem de næste par kasser. Der lå en masse ikke helt færdige bluser/sweatre mv. imellem bunkerne. Må ærligt talt indrømme at størstedelen af dem røg til lodret arkiv. De af dem, hvor mønstret lå ved og det så ud til at det er noget jeg kan finde ud af er kommet i måske bunken - enten bliver de gjort færdige på et tidspunkt, eller også bliver de trævlet op og garnet brugt til andre ting. De ting der er røget ud har også været strikket med noget meget kraftigt og kradsende garn, som jeg slet ikke kan forestille mig at bruge til ungerne eller andre - måske lige sokker, men det er også begrænset hvor mange sokker jeg gider sidde og strikke.

Jeg har fået samlet de første poser med restgarn, der skal bruges til huer til de for tidligt fødte inde på Riget. Der skal nok dukke en masse mere op, så nu må vi se hvor meget det bliver til.

Fandt 2 tupperwareskåle med låg fyldt med knapper, en stor kasse mere med strikkepinde samt et par syæsker med sytråd og nåle. Så det kommer jeg i hvert fald ikke til at mangle lige foreløbig.

Eftermiddagen kommer til at gå med at få kigget de næste 2 kasser igennem for mønstre, samt få støvsuget og lagt vasketøj sammen. Vil få lidt frokost og så gå i gang - skal helst være færdig inden Freia skal hentes i vuggestuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar