søndag den 13. marts 2011

Emmas drager

Jeg blev færdig med Emmas trøje i fredags. Så det fejrede vi med at vi tog ud i Stof2000 for at købe knapper til den. Hun valgte nogle lyserøde knapper formet som en hund. Fik en lang liste med hjem med alle de ting hun godt kunne tænke sig - flere trøjer/sweatre i alle mulige farver, og med blomster og lignende på.

Emma har snart fødselsdag, og da jeg ved at hun er helt vild med drager, så har jeg fundet et mønster på en rigtig flot drage til at brodere, samt en til at applikere på enten en trøje eller noget sengetøj.

Broderet drage og Applikeret drage.

Den applikerede drage er ret stor i det så det er ikke helt sikkert at den kan være på en bluse, men den kan helt sikkert være på et dynebetræk eller et helt tæppe. Nu er hun jo en pige, så de kommer begge til at være i "pigefarver".

Nu er der heller ikke så lang tid til jeg får mit kreaguld hjem, så mon ikke der er nogle stofrester, der kan bruges til at applikere med, både til niecerne, men også til tøsen og lillemanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar