lørdag den 5. november 2011

Igang igen

Har lige ligget syg den sidste uges tid, så mens jeg har gået og kommet mig over min lungebetændelse har der været lidt tid til lidt kreahygge.

Jeg er igen i år med i kreanissenlegen på en af de fora jeg kommer på (Babyxplores kreaforum), og jeg har en masse idéer til hvad jeg kan lave. Er allerede igang med de to første ting, en mindre ting er færdig og så mangler der lidt ekstra til sidst... forvirrende I know, men det skal nok blive godt.

Jeg har desuden fået lavet Alexanders 2 års fødselsdags gave færdig. Fik købt ny nål til overlockeren i formiddags, og fik endelig gang i dyret igen her i eftermiddag, dog ikke tids nok til at Gitte og Helge kunne tage den med, da jeg kun var halvvejs igennem da de kom og hentede Freia.


Det blev til et par fine bukser i noget af det mørkeblå fløjl som jeg har arvet af mormor. Så fandt jeg et par stofrester frem med robotstof, og voila et par fødselsdags bukser til Alexander.

Samtidig fik jeg også afprøvet mit nye navnemærke "By Sorgenfryd"


Og så skal vi da også lige have et par billeder af vores egen fødselsdagsdreng.


Med chockolade over det hele... var helt vild med chockomarie kiksene som han havde med til at dele ud i vuggestuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar